Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Да, работи ни, ама и при мен става(ше) малко сложно.Като е ключа в изходна позиция, натискаш бутончето и първо тръгваш малко напред (към запалване), и после назад .Даже и ключа май леко се натискаше навътре.Абе, ръчкаш и все някак трябва да стане, но не е за за всеки тая екстра

    Иначе чак пък много яко...просто ти работят габаритите без да си на контакт
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от alfa_erazor Покажи съобщение
      Малко да изровя темата за "тъпи въпроси"

      Да ви попитам, работи ли ви и как по-точно, позиция "PARK" на ключа?
      Показаха ми го на една Ланча Делта, и ми обясниха че било "много яка функция на всички италиански коли".
      При мен го има бутончето, ама трудно се натиска (защото ключа е доста дебел и трябвят тънки пръсти) и дори да успея да го натисна ключа не ще да се завърта на обратно....

      Колега, при мен си бачка тая опция точно както е показано по долу на схемите които си копнал. Може би не натискаш докрай копчето - натискаш го и въртиш обратно на посоката в която стартираш мотора
      Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

      Comment


      • #33
        Когато ключалката се поразбие, става доста по-трудно да се включи PARK. Не караме нови коли все пак
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #34
          Да ви се оплача..
          Преди няколко дни си сложих алуминиевите джанти с новите Бриджстонки и доволен с усмивка до ушите отивам да ги пробвам.Всичко 6 докато не минах по една павирана улица и установих един супер дразнещ шум.Шумът идва от капачките на джантите и отвън се чува все едно каруца минава.Като ги свалих изчезна дразнещият звук.Забелязах че има някакъв луфт на капачките като са на джантите.Някой сблъсквал ли се е с такова нещо и как може да се оправи?
          Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
          ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
          ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

          Comment


          • #35
            Проработи с чалъма на Satanism, ръчках малко напред назад, и се получи, но определено е доста трудно да стане само с едната ръка.
            Явно възръстта си е казала думата, или можеби никога не е ползвана тази функция досега и ключалката е забравила как става

            Сега остава да намеря подходящ момент за да го ползвам това, че в България май аварийките са иззели тази функция?

            Според вас кога трябва да се ползва PARK? Видях веднъж една 166-ца на която и светеха габаритите само от страната на пътя, изглеждаше яко (:
            sigpic
            146 1.9 JTD, 99'

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от alfa_erazor Покажи съобщение
              Проработи с чалъма на Satanism, ръчках малко напред назад, и се получи, но определено е доста трудно да стане само с едната ръка.
              Явно възръстта си е казала думата, или можеби никога не е ползвана тази функция досега и ключалката е забравила как става

              Сега остава да намеря подходящ момент за да го ползвам това, че в България май аварийките са иззели тази функция?

              Според вас кога трябва да се ползва PARK? Видях веднъж една 166-ца на която и светеха габаритите само от страната на пътя, изглеждаше яко (:
              Аз го ползвам редовно и няма проблем с ключалката, не би трябвало да е трудно с една ръка, каквито и да са ти пръстите, ако не става по-вероятно е в ключалката. Само че аз не намерих начин да включвам само левите габарити. Незнам, ама май 145 я няма тая функция, 166 все пак е луксозна кола може там да са го предвидили

              BTW, в България аварийните са извзели всички функции - ляв мигач, десен мигач, сигнал "момчета, луд съм, завивам на всички посоки едновременно", PARK, специален режим на движение и кво ли още не... което според мен е пълна простотия ама това е положението

              А PARK се ползва, очевидно когато е тъмно (или мрачно/мъгляво) и искаш да се вижда, че там има паркирана кола, което вероятно значи, че си спрял за малко или зле (или и двете ). Аз я ползвам и когато съм в колата вечер на изгасен двигател - не че има кво да гледам по таблото ама ми е по-комфортно, пък и намалява шанса някое пиянде да отнесе алфата докато съм в нея
              Last edited by Sm0k; d.m.y г., 18:40.
              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
                Да ви се оплача..
                Преди няколко дни си сложих алуминиевите джанти с новите Бриджстонки и доволен с усмивка до ушите отивам да ги пробвам.Всичко 6 докато не минах по една павирана улица и установих един супер дразнещ шум.Шумът идва от капачките на джантите и отвън се чува все едно каруца минава.Като ги свалих изчезна дразнещият звук.Забелязах че има някакъв луфт на капачките като са на джантите.Някой сблъсквал ли се е с такова нещо и как може да се оправи?
                Най лесният вариянт,а и това което аз бих направил,е да сложа от черния полериетанов силикон.Няма да мръднат дори и да искаш .То даже и почти не се налага да се махат.
                Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
                  Най лесният вариянт,а и това което аз бих направил,е да сложа от черния полериетанов силикон.Няма да мръднат дори и да искаш .То даже и почти не се налага да се махат.
                  Май така ще направя.Ако има такъв и прозрачен ще е идеално.Ще проверя тези дни по магазините.Благодаря!
                  Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                  ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                  ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                  Comment


                  • #39
                    Хайде и аз да се оплача от няколко проблема...
                    1.Шофьорската врата вече окончателно отказва да се отваря,досега пръсках с WD-40 и проблема изчезваше,но този път май ще трябва да я разглобявам.Някакви идеи и съвети от къде може да идва проблема(увиснала панта,счупен механизъм или нещо друго) и как да реша проблема?
                    2.Като я запаля сутрин примерно(или не съм я палил няколко часа) и е още студена,оборотите играят,изчаквам я 1-2 мин. и се пооправят,но после докато загрее придърпва и леко тресе.Тук нямам идея от къде може да идва проблема-сменил съм всичките филтри,ламбдата,свещите и кабелите.
                    Благодаря Ви предварително за отговорите и отделеното внимание
                    146 1.6 boxer

                    Comment


                    • #40
                      За вратата, опиши по-добре проблема?Като отвориш вратата, на купето ще видиш една п-образна...панта?!...Тя може да се настройва, ако ти закача.Може да ти заклинва езичето, ако е мръсно.
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #41
                        Ами изобщо не иска да се отваря вратата,досега пръсках както казах с WD-40 ключалката,там под дръжката механизмите,отстрани на вратата и се оправяше проблема.Сега изобщо не иска да се отваря вратата,трябва да вляза от някоя от другите врати и да си отворя от вътре вратата.Явно ще трябва да се разглобява,за да се установи проблема,но какво правим като я разглобя е въпросът?
                        146 1.6 boxer

                        Comment


                        • #42
                          Втория проблем го има сигурно при 50% от алфистите тук, най-масовият отговор е дебитомер, но явно при всеки случай е различно....няма оправия
                          Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

                          Comment


                          • #43
                            Моята кола колега няма дебитомер,1.7 боксера има само,1.3 и моята 1.6 нямат,така че не е това.
                            146 1.6 boxer

                            Comment


                            • #44
                              Здравей, колега, при мая боксер проблема с паленето се оказа в --датчика за вода-- това е една пи*ка дето мери температурата на антифриза и определя каква горивна смес да подава, така ми го обясни маистора. датчика струва към 10 лв. ДАТЧИК ЗА ВОДА се казва, проблема се оправи и паля от раз.
                              Трудноста идваше от това, че като ида на диагностика колата е загряла и не може да се хване каде е проблема, преди това мих МПХ с вд-40 и т. н. други работи
                              146 1.3 боксер 1996г.
                              156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                              Comment


                              • #45
                                ---
                                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:43.
                                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                                Comment

                                Working...
                                X